سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

با حکم «محمد صادق افراسیابی»؛

«احسان محمدنژاد» مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی «ساترا» شد

احسان محمدنژاد

سینماپرس: احسان محمدنژاد با حکم محمد صادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا به‌عنوان مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی این معاونت منصوب و روز گذشته با حضور رئیس، قائم‌مقام و معاونت ساترا معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا روز گذشته با حضور رئیس و مدیران این سازمان برگزار شد.

در بخشی از حکم انتصاب احسان محمدنژاد آمده است: علاوه بر شرح وظایف مصوب ساختار اداره کل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی، اهم انتظارات از جناب‌عالی به شرح زیر است: بهره‌برداری از سامانه «سپام»، پیگیری حقوق کاربران صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی، شبکه‌سازی نخبگان دانشگاهی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، اجتماعی، سیاسی و سایر گروه‌های مرجع، تاسیس کارگروه هماهنگی با گروه‌های اجتماعی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، شبکه‌سازی منتقدان و تحلیل‌گران حوزه صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد، انجمن‌ها و مجامع فعال در حوزه فضای مجازی و صوت و تصویر فراگیر.

سعید مقیسه رئیس ساترا در این مراسم از اقدامات محمدمهدی مومنی‌ها مدیرکل سابق شبکه توسعه تنظیم‌گران اجتماعی معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا تقدیر کرد.